مدیریت بازاریابی و فروش

نام دوره : مدیریت بازاریابی و فروش
نام لاتین دوره : Sales & Marketing Management
کد دوره : P.M.94.229
مدت زمان : 16 ساعت (2 روز)
هزینه ثبت نام : 3,500,000 ریال

خلاصه دوره :

شکی نیست که فروش مقوله‌ای سرنوشت‌ساز در موفقیت کسب و کار است. فروش یک فن است که البته از مشکل‌ترین و در عین حال مهم‌ترین اجزای هر فعالیت بازرگانی محسوب مي‌شود. در فضای رقابتی امروز، روش‌های سنتی فروش و بازاریابی، پاسخ‌گوی نیاز مشتریان نبوده و ترفندها و راه‌کارهای مدرن فروش، ضروری است و آموزش حرفه‌ای مدیران و کارشناسان ارشد فروش، مهم‌ترین شاه کلید موفقیت و رشد شرکت‌هاست. در این دوره شرکت‌کنندگان با اصول و فرآیندهای شناسایی بازار و مشتریان و همچنین نحوۀ بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود آشنا می‌شوند.

اهداف دوره :
  1. آشنایی با نحوۀ تعریف، برنامه‌ریزي، هدایت و خاتمۀ موفق پروژه
  2. یادگیری مفاهیم پایه و علمی مدیریت بازاریابی
  3. ایجاد مهارت طراحی راه‌کارهای بازاریابی محصولات و خدمات
  4. آشنایی مقدماتی با مدیریت برند
مخاطبین دوره :
  1. مشاوران بازاريابى
  2. كارشناسان تيم بازاريابى و فروش
  3. مديران بازاريابى و مديران ارشد مرتبط با فعالیت‌های بازاريابى و فروش
  4. علاقه‌‌مندان به مباحث بازار و بازاريابى
  5. بازاریابان، فروشندگان و توزیع‌کنندگان محصولات و خدمات
سر فصل ها :
  1. ضرورت بازاریابی در کسب و کارهای مختلف
  2. تاریخچه و رویکردهای مختلف بازاریابی
  3. تعاریف و جایگاه بازاریابی در سازمان‌ها
  4. فرآیند خرید و رفتار خریداران در بازارهای مصرفی و صنعتی
  5. فرآیند مدیریت بازاریابی
  6. مطالعات بازاریابی
  7. شاخص‌های تقسیم‌بندی بازار، تعیین بازار هدف و تعیین جایگاه در بازار
  8. استراتژی‌های محصول و تشریح منحنی عمر محصول
  9. استراتژی‌های قیمت‌گذاری
  10. استراتژی های توزیع ابزارها و روش‌های ارائه (Promotion)
  11. مدیریت تیم فروش
  12. چگونگی تدوین برنامۀ بازاریابی
مدیریت بازاریابی و فروش